У разі якщо отримане замовлення (одяг) не підійшов, Ви його можете повернути або обміняти протягом 14 днів після отримання, відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів (в відділенні служби доставки, від кур'єра, в магазині).
Товари не підлягають поверненню в наступних випадках:
по закінченню 14-ти доб. з моменту отримання;
якщо не заповнена форма повернення товару ;
відсутності упаковки або етикеток;
одяг був у вжитку;
До обміну не підлягають виріб, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України No 172 від 19.03.1994 р (парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові, і т. д.).
Для оформлення повернення, необхідно заповнити форму «Повернення товару».
Заповніть всі зазначені поля в заявці. Обов'язково потрібно вказати Ф.І. Про номер телефону, і дані про замовлення.
Після отримання відповіді на заявку, Вам необхідно виконати наступні дії:
упакувати виріб в упаковку в повній комплектації (як і було відправлено магазином)
відправити посилку транспортною компанією (Нова пошта, Джастін, Укрпошта) згідно з відповіддю за формою «Повернення товару»
УВАГА : Відправка повертається замовлення оплачується покупцем. У разі відсутності оплати доставки, кур'єр відмовляється від посилки і буде повернута покупцеві.
Грошові кошти за покупку, перераховуються протягом 7 днів з моменту отримання нами возвращаемость